Pensionärsliv
fredag 1 juni 2012
Vad skall man göra?
Plockade på gården idag...
Vad skall man göra? Mat med färska kryddor?
1 kommentar:
Ralf Lindvik
1 juni 2012 kl. 15:02
Hej !
Skaffa en ROBOTGRÄSKLIPPARE.....
Håller också rådjuren borta !!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej !
SvaraRaderaSkaffa en ROBOTGRÄSKLIPPARE.....
Håller också rådjuren borta !!!!