måndag 25 juni 2012

Midsommartradition

Vackra vyer från bastun


 Husets goda konjakslax

Mums!

 .... och ankan bara tittade på ....

 Dags för grillning av oxfilé... bakom hörnet...


Utrustat för kvällspromenad


 Här är det stopp för fästingar...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar