torsdag 22 augusti 2013

En ram för tackbrevet.... / Kiitoskirjeen raami...

... som hade lämnats för oss på stugan. <3
... joka oli jätetty meille mökille. <3


tisdag 13 augusti 2013

Finska väninnan med Marimekkohatten i solen... / Suomineito Marimekkohatussaan auringonpaisteessa

 
... och i hårda blåsten med borddukstyngder :-)
... ja kovassa tuulessa pöytäliinanpitimineen :-)

Månne man skulle få patent på det?
Saisikohan tästä patentin?

måndag 5 augusti 2013

Här... / Täällä....


 
 
 
 ... bjöds vi igår...
... meille tarjottiin eilen...
 


... verkligen delikat sallad!
... todella herkullista salaattia!