Pensionärsliv
tisdag 27 augusti 2013
"Elefanten" ... / " Elefantti"...
... i kvällssolen.
... ilta-auringossa.
torsdag 22 augusti 2013
En ram för tackbrevet.... / Kiitoskirjeen raami...
... som hade lämnats för oss på stugan. <3
... joka oli jätetty meille mökille. <3
tisdag 20 augusti 2013
En överraskningsgäst / Yllätysvieras
måndag 19 augusti 2013
Det här årets enda "sommarblommor"... / Tämän vuoden ainoat "kesäkukat"...
... på stugan
... mökillä
tisdag 13 augusti 2013
Finska väninnan med Marimekkohatten i solen... / Suomineito Marimekkohatussaan auringonpaisteessa
... och i hårda blåsten med borddukstyngder :-)
... ja kovassa tuulessa pöytäliinanpitimineen :-)
Månne man skulle få patent på det?
Saisikohan tästä patentin?
måndag 12 augusti 2013
Dillblomma / Tillin kukinto
måndag 5 augusti 2013
Här... / Täällä....
... bjöds vi igår...
... meille tarjottiin eilen...
... verkligen delikat sallad!
... todella herkullista salaattia!
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)