Pensionärsliv
tisdag 13 augusti 2013
Finska väninnan med Marimekkohatten i solen... / Suomineito Marimekkohatussaan auringonpaisteessa
... och i hårda blåsten med borddukstyngder :-)
... ja kovassa tuulessa pöytäliinanpitimineen :-)
Månne man skulle få patent på det?
Saisikohan tästä patentin?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar