Pensionärsliv

fredag 20 december 2013

Det är snart ... / Pian on...


... jul... eller?
... joulu... vai onko?
 


Upplagd av Unknown kl. 20:53 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

lördag 14 december 2013

Ålandslucian gladde de boende... / Ahvenanmaan Lucianeito ilahdutti...


... på Trobergshemmet igår.
... vanhainkodissa eilen.

Upplagd av Unknown kl. 16:14 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

söndag 1 december 2013

Lillajulgran... / Pikkujoulukuusi...

 
?

Upplagd av Unknown kl. 17:12 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Pensionärsliv

  • Första sidan
  • Naturen vaknar

Bloggarkiv

  • ►  2014 (9)
    • ►  juni (1)
    • ►  maj (2)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (1)
    • ►  januari (2)
  • ▼  2013 (65)
    • ▼  december (3)
      • Det är snart ... / Pian on...
      • Ålandslucian gladde de boende... / Ahvenanmaan Luc...
      • Lillajulgran... / Pikkujoulukuusi...
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (2)
    • ►  september (7)
    • ►  augusti (7)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (6)
    • ►  maj (9)
    • ►  april (9)
    • ►  mars (6)
    • ►  februari (5)
    • ►  januari (4)
  • ►  2012 (77)
    • ►  december (7)
    • ►  november (12)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (8)
    • ►  augusti (8)
    • ►  juli (10)
    • ►  juni (11)
    • ►  maj (12)

Om mig / Tietoja minusta

Unknown
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Summa sidvisningar

Temat Häftigt Ab. Använder Blogger.