Pensionärsliv
tisdag 10 juni 2014
Jag missade.../ En kokenut...
... blomningen, för att jag har varit bortrest.
... kukintaa, koska olin matkoilla.
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)