måndag 11 juni 2012

Tidigt 50-tal

Bläddrade i mitt barndomsalbum...

...här står jag med min kära moster i början på 50-talet.
Jag var glad vid hennes arm...


 ... och sextio år senare, kom hon och hälsade på!
... och jag var lika glad nu som då... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar