lördag 24 november 2012

Visst är jag..... / Enkö olekin......

 
 
 
... söt! / .... söpö!

1 kommentar:

  1. Jaaaa, visst är hon en sötis, vår Hilma <3! Och fotografen är en riktig sötis hon med! Kram från matte Lotta!

    SvaraRadera