onsdag 21 november 2012

Förr skulle jag inte.... / Ennen en olisi.....

 
 
... har köpt dessa föremål från loppis, men idag står de där i vardagsrummet och jag gillar dem!
 
.... ostanut näitä esineitä kirpputorilta, mutta siinä ne ovat tänään, olohuoneessa, ja minä jopa pidän niistä!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar