Pensionärsliv
onsdag 21 november 2012
Förr skulle jag inte.... / Ennen en olisi.....
... har köpt dessa föremål från loppis, men idag står de där i vardagsrummet och jag gillar dem!
.... ostanut näitä esineitä kirpputorilta, mutta siinä ne ovat tänään, olohuoneessa, ja minä jopa pidän niistä!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar