måndag 10 september 2012

Höstligt morgonljus.... / Aamun syksyinen auringonvalo....


 



1 kommentar:

  1. Ihania!
    Voi että... niin joo. Olis niin kiva käydä ja sit tulee TODELLISUUS ja sanoo, ettei se niin vain käy ;)

    SvaraRadera