Ihania!Voi että... niin joo. Olis niin kiva käydä ja sit tulee TODELLISUUS ja sanoo, ettei se niin vain käy ;)
Ihania!
SvaraRaderaVoi että... niin joo. Olis niin kiva käydä ja sit tulee TODELLISUUS ja sanoo, ettei se niin vain käy ;)