Igår kväll upptäckte jag att hälften av bladen på min stora, gamla alpklematis var uppätna
Skakade lite på kvistarna och ner föll massor av små, gröna larver
Ledsamt.
Idag har vi klippt bort alla kvistar med ägg under skalet
Här är en länk, om ni vill läsa mera om våra "gäster":
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar