torsdag 12 juli 2012

Avkoppling...



...som blev en härlig förrätt för fyra pers till middag.


De första tre...


1 kommentar:

  1. Ritva! Det är alldeles för sällan jag är bakom flötet!! Tycker det är det mest avkopplande som finns!! Och ni fick ju rejäla abborar ändå, jag brukar få spigg jag.... kram

    SvaraRadera