Ritva! Det är alldeles för sällan jag är bakom flötet!! Tycker det är det mest avkopplande som finns!! Och ni fick ju rejäla abborar ändå, jag brukar få spigg jag.... kram
Ritva! Det är alldeles för sällan jag är bakom flötet!! Tycker det är det mest avkopplande som finns!! Och ni fick ju rejäla abborar ändå, jag brukar få spigg jag.... kram
SvaraRadera