söndag 19 januari 2014

Värmeverkets rök ..../ Lämpökeskuksen savu ...

 ... kan vara vackert i kvällsolen. Men som granne önskar man, att det skulle alltid blåsa från
"rätt" håll.
... voi olla kaunis ilta-auringossa. Mutta naapurina toivoo, että aina tuulisi "oikeasta" suunnasta.
 


Spegling i bilfönstret.
Heijastus autonikkunassa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar