Pensionärsliv
måndag 2 september 2013
Lördag en vecka sen... / Viikko sitten lauantaina...
... och / ja...
... lördag två dagar sen.
... lauantai, kaksi päivää sitten.
1 kommentar:
Ronnie
3 september 2013 kl. 20:24
Snygga bilder! Antagligen ännu snyggare i verkligheten.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Snygga bilder! Antagligen ännu snyggare i verkligheten.
SvaraRadera