fredag 7 juni 2013

Kvällssol... / Ilta-aurinko...

 
 ... på balkongen.
... parvekkeella.
 
 En ny, gammal, soppskål.
Uusi, vanha, soppakulho.
 
 Kryddorna trivs.
Mausteet viihtyvät.
 

 Min favoritbuske.
Suosikkipensaani.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar