måndag 22 april 2013

Över 30 år har jag tittat på... / Yli 30 vuotta olen katsellut...

 
 
 
...den här husfasaden.
tätä talonpäätyä.

 
Nu först såg jag den... i kvällsolen.
Nyt vasta näin sen.... ilta-auringon valossa.
 

2 kommentarer:

  1. Se on kyllä erityisen hieno! naapurin vai teidän seinä?

    Hauskaa vappua!

    Jaana

    SvaraRadera
  2. Naapurin, kaupungissa...
    Tosi hauskaa vapunviettoa sinullekin!

    SvaraRadera