... och avverkat träd på området, som har "kastat" stora kvistar på vår tomt i vinter.
... kaatamassa puita, jotka ovat "heitelleet" isoja oksia tontillemme tänä talvena.
Några tallar...
Muutamia mäntyjä ...
... och en björk.
... ja yhden koivun.
Och jag är nöjd, fast jag har alltid varit en "träkramare".
Ja minä olen tyytyväinen, vaikka olen aina ollut "puidenhalaaja"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar