måndag 6 augusti 2012

Nya ytor på stugan

Plats för vedhuggning brevid parkeringen / Parkkipaikan vieressä paikka halonhakkuulle

Björk eller tall? De får bestämma själva... / Koivu vai mänty? Saavatpa päättää itse....

 Trallvägen mot vedboden / Halkovajaan vievä puinen laattapolku

 Upp och ner från vedboden / Ylä- ja alamäkeen halkovajasta

Trallar under nätrensningsplatsen / Kalaverkon puhdituspaikan alla puisia laattoja


Ny grusväg upp till gäststugan / Vierasmökkiin vievä uusi soratie
Noga placering av skifferstenarna / Liuskakivien asennus on tarkkaa työtä

 En del av vägen ner till stranden / Osa rantaan vievästä polusta

4 kommentarer:

  1. Ojojoj, vad ni har fixat! Det är jättefint - förstås när ni är i farten :)

    SvaraRadera
  2. Ni...? Mark är mästaren för dessa fina ytor!

    SvaraRadera
  3. Hei Ritva! Hieno blogi! Olisko mahdollista edes joskus saada tekstiä suomeksi? Vai olenko ainoa...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tottakai, unohdan vaan... aloitin kahdella kielellä ja sitten se suomi hävisi johonkin. Voin vieä muuttaa näitä tekstejä... Aloitan nyt :-)

      Radera