onsdag 30 maj 2012

Vilken plats?

Toscana maj -09 / Stockholm maj-12?




2 kommentarer:

  1. Milloin olit Toscanassa ja missäpäin? Haluaisin kovasti lähteä sinne. Suositteletko jotain?

    SvaraRadera
  2. Kun täytin 60. Lensimme Bolognaan, siellä yhden yön, sitten ihanalla paikallisjunalla seuraavaan paikkaan. Paikka jota voin suositella: Palazzo Malaspina, B&B joka on pieni perheyritys. Osoite: Via del Giglio 35, 50050 S Donato in Poggio.Pieni kylä, ihanat ihmiset ja hyväruoka ja viinit.... Joka paikassa oli hyvät ruoat jne Asuimme myös muutaman yön tosi vanhassa linnassa, pidin paikasta, mutta Jenny ja muut ei :) Oikea kummituslinna...
    .. ja ne kaikki viinitilat!!!
    Firenze myös mukava...
    SUOSITTELEN TOSCANAA ...

    SvaraRadera